شرایط گارانتی لوکا سرویس

مقایسه

توضیحات

شرایط گارانتی لوکا سرویس

کاربر گرامی چنانچه مشتری فعلی ما هستید و یا قصد خرید از گارانتی لوکا سرویس را دارید، خواهشمندیم تمام شرایط خدمات پس از فروش را مطالعه فرمایید. خرید دستگاه با خدمات پس از فروش گارانتی لوکا سرویس به ‌منزله پذیرفتن تمامی موارد ذیل می‌باشد.

شرکت ایمن شبکه آرون – گرانتی لوکا سرویس- محصولات اپل ، سامسونگ که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت ۱۸ ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید .

خدمات پس از فروش گارانتی لوکا سرویس بابت مشکلات احتمالی درهنگام ساخت محصول می باشد .

فعال بودن اکانت‌های شخصی (Family Pass Code, Find My iPhone, Google Account, Apple Account) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد گارانتی لوکا سرویس خارج می‌سازد.

درصورت تعویض دستگاه می بایست انتقال مالکیت همتا توسط مشتری به شرکت ایمن شبکه آرون صورت پذیرد.

ضمانت نامه گوشی در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است :

۱- نگهداری و استفاده ناصحیح و هر گونه تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی

۲- خرابی در اثر استفاده از هرگونه شارژر و باطری و لوازم جانبی تایید نشده از سوی شرکت

۳- اقدام به سرویس ، تعمیر و یا هر گونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز

۴- هر نوع ضربه خوردگی و هر گونه تماس با مایعات و رطوبت

۵ – تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه ( IMEI ) در کارت گارنتی و یا در گوشی

۶- نصب هر گونه نرم افزار و برنامه که مورد تایید شرکت نمی باشد .

۷- جیلبرک در سیستم عامل IOS و یا روت کردن در سیستم عامل اندروید

توجه

  • استهلاک تدریجی محصول از قبیل ، سایش ، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمی باشد .
  • گارانتی لوکا سرویس مسئو لیتی در قبال عملکرد اپلیکیشن ها ندارد.
  • همراه داشتن فاکتور معتبر ممهور به مهر فروشگاه ، کارت ملی ، جعبه ، لوازم جانبی گوشی و کارت گارانتی هنگام مراجعه به مراکز خدمات الزامی است .
  • گارانتی لوکا سرویس هیچ مسئولیتی بابت حفظ اطلاعات کاربر ندارد و پشتیبان گیری از اطلاعات مربوط به خود کاربر است .
  • لوازم جانبی از قبیل شارژر ، کابل ، هندفون ، کارت حافظه و غیره … جزو گارانتی گارانتی لوکا سرویس نمی باشد.
  • در دسترس نبود اطلاعات اپل ایدی ست شده در آیکلود گوشی های آیفون و یا اطلاعات اکانت سامسونگ یا جیمیل در گوشی های سامسونگ و نوکیا در هنگام مراجعه به شرکت

نکات مهم :

۱- انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد.

۲- کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی و جعبه گوشی امکان پذیر نیست .

۳- برای ارسال گوشی از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید ، در هنگام ارسال ایراد گوشی جداگانه یاداشت شود و با کپی کارت ملی و فاکتور خرید همراه با لوازم جانبی در جعبه گوشی قرار داده شود(به غیر از مجصولات اپل که فقط خود دستگاه بعلاوه کارت گارانتی ، مشخصات کامل مشتری و فاکتور خرید ارسال گردد) و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود . گارانتی لوکا سرویس مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد همچنین لازم به ذکر است هزینه ارسال و دریافت دستگاه جهت هرگونه خدمات به عهده مشتری می‌باشد.

۴- باتری محصولات جزو لوازم مصرفی می باشد و در مدت زمان استفاده دچار استهلاک و کاهش کیفیت می شود ، عدم رعایت نکات مهم در استفاده درست باعث بروز مشکل در باتری یا تغییر شکل ظاهری آن می شود ، در این شرایط باتری شامل گارانتی نمی باشد.

۵- سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد .

نکته بسیار مهم :

محصولات مقاوم در برابر آب در حالت آزمایشگاه و طبق استاندارد شرکت تولید کننده آزمایش می شود ، این به منزله ضد آب بودن یا مقاوم دربرابر هر گونه صدمه از بابت مایعات ، رطوبت یا گرد و غبار نیست . هر گونه آسیب از این بابت بر محصولات مقاوم در برابر آب باعث خروج دستگاه از گارانتی می شود .

روند تعمیر یا تعویض محصول :

محصولات اپل

مشکل توسط تکنسین گارانتی لوکا سرویس بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی آیفون برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به نماینده اپل در خارج از ایران ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناس اپل گوشی تعمیر ، تعویض و یا به مشتری مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات اپل حدود ۳۰ روز کاری می باشد.

در پروسه تعویض کالا ممکن است کالای جدید با پارت نامبر متفاوت در هنگام خرید تعویض شود .

( از نظر کیفیت سخت افزاری هیچ تفاوتی ببین پارت نامبرهای موجود نیست و این تفاوت به دلیل تعویض آیفون در شعب خاصی از اپل در کشورهای در دسترس گارانتی لوکا سرویس می باشد .)

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

هنگام تحویل محصولات اپل به گارانتی لوکا سرویس می بایست در بخش آیکلود رفته و فایند آیفون را غیر فعال کنید در غیر اینصورت دستگاه امکان تعویض ندارد و هنگام تحویل دستگاه جدید توسط کارشناسان شرکت انتقال مالکیت در همتا و اصلاح کارت گارانتی جدید صورت میپذیرد.

محصولات سامسونگ :

مشکل توسط تکنسین گارانتی لوکا سرویس بررسی و گوشی در قبال رسید از مشتری دریافت می شود .

با توجه به شرایط درج شده در این صفحه ، اگر گارانتی گوشی معتبر باشد ، گوشی سامسونگ برای تشخیص ، تعمیر یا تعویض به کارشناسان ارسال می شود .

مطابق با تشخیص کارشناسان سامسونگ گوشی تعمیر ، تعویض و یا به مشتری مرجوع می شود .

این پروسه برای محصولات سامسونگ حدود ۲۰ روز کاری می باشد .

بعد از تعویض دستگاه ، پایان گارانتی دستگاه جدید تاریخ درج شده در کارت گارانتی اولیه می باشد .

سایر نکات:

هرگونه خدمات نرم‌افزاری مانند بازیابی اطلاعات، پشتیبان‌گیری اطلاعات، به غیر از بروزرسانی و نصب سیستم‌عامل دستگاه دارای ضمانت، در صورت درخواست مشتری، مشمول پرداخت هزینه می‌گردد.

تعداد پیکسل سوخته کمتر از ۴ عدد طبق استانداردهای بین‌المللی سالم تلقی می‌گردد و اگر تعداد پیکسل‌های سوخته بیش از ۴ عدد باشد شامل ضمانت می‌گردد.

محصولات لنوو،اچ پی ،ایسوز، ایسر ، ام اس آی ، سونی، مایکروسافت ، دل

شرایط گارانتی ساعت هوشمند

مدت زمان شروع و پایان گارانتی دستگاه طبق تاریخ مندرج روی کارت گارانتی لوکا سرویس میباشد.

همراه داشتن کارت گارانتی الزامی می باشد.

مخدوش بودن هولوگرام سریال روی دستگاه منجر به ابطال گارانتی میگردد.

باطری ، بند ، قاب ، شیشه ، دسته کوک و سایر لوازم مصرفی همراه دستگاه شامل شرایط گارانتی نمیباشد و با هزینه قابل تعمیر و تعویض است.

هرگونه آسیب فیزیکی ، شکستگی ، ضربه خوردگی ، سوختگی ، ریختن مایعات و حوادث طبیعی منجر به باطل شدن گارانتی دستگاه میگردد و در صورت امکان با هزینه تعمیر خواهد شد.

هرگونه آسیب نرم افزاری و باز شدگی بدنه ساعت به هر دلیل و یا تعمیر و تغییر در مشخصات فنی دستگاه توسط شخص ثالث و غیر از کارشناسان مرکز خدمات لوکا سرویس منجر به ابطال گارانتی دستگاه میگردد .

 

قوانین گارانتی بدنه لوکا

نکته مهم:

در صورت افزایش قیمت دستگاه تحت پوشش گارانتی بدنه لوکا به دلایل مختلف از قبیل نوسانات ارز، تعرفه گمرکی، عدم تعادل بین عرضه و تقاضا، مالیات وعوارض خریدار گارانتی بایستی با مراجعه به نمایندگان و یا تماس با شرکت نسبت به پرداخت مابه تفاوت حق گارانتی و صدور الحاقیه اقدام فرماید در غیر اینصورت مبلغ خسارت بر مبنای نسبت ضریب تغییر قیمت محاسبه و پرداخت میگردد

نحوه تعیین خسارت

بند یک خسارت کلی:زمانی که دستگاه با وقوع حادثه یا به صورت کامل از بین رفته باشد و یا به نحوی آسیب دیده باشد که مجموع هزینه های تعمیر و تعویض قسمتهای آسیب دیده برابر یا بیشتر ۶۰% قیمت روز دستگاه باشد در این حالت خسارت پرداختی بر مبنای مبلغ مندرج در گارانتی بدنه با کسرفرانشیز محاسبه و پرداخت می گردد.

بند دو خسارت جزئی: خسارتهایی که مشمول تعریف مندرج در بند یک نباشد خسارت جزئی می باشد در این حالت خسارت پرداختی بر مبنای هزینه تعمیر(قیمت روز لوازم و قطعات مصرفی+دستمزد مطابق نرخ اتحادیه) با کسرفرانشیز محاسبه و پرداخت می گردد

نکته مهم: مطابق ماده ۱۰ قانون بیمهدر صورت افزایش قیمت دستگاه تحت پوشش گارانتی بدنه لوکا به دلایل مختلف از قبیل نوسانات ارز، تعرفه گمرکی، عدم تعادل بین عرضه و تقاضا، مالیات وعوارض خریدار گارانتی بایستی با مراجعه به نمایندگان و یا شرکت نسبت به پرداخت ماوتفاوت حق گارانتی و صدور الحاقیه پس از بازدید مجدد دستگاه اقدام فرماید در غیر اینصورت خسارت بر مبنای نسبت ضریب تغییر قیمت محاسبه و پرداخت میگردد.

ضریب تغییر قیمت:قیمت روز دستگاه/قیمت دستگاه قید شده در گواهی گارانتی بدنه

خسارت پرداختی:فرانشیز-(ضریب تغییر قیمت*هزینه تعمیر دستگاه)

فرانشیز:

فرانشیز ناشی از خسارت کلی و جزئی ۳۰% می باشد.

ابطال و عدم پوشش بیمه:

با پرداخت خسارت(خسارت کلی/ خسارت جرئی) گارانتی بدنه از درجه اعتبار ساقط می گردد.

  1. هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز به غیر از مراکز رسمی گارانتی، موجب ابطال گارانتی بدنه می گردد و یا خساراتی که به عمد به دستگاه وارد گردد.
  2. هرگونه خسارت وارده به شارژر و باطری و لوازم جانبی تحت پوشش گارانتی بدنه نمی باشد.
  3. سرقت، مشکلات نرم افزاری ،سخت افزاری و یاهرگونه خساراتی که منشاء آن جزء خطرات تحت پوشش مندرج در تعهد گارانتی بدنه نباشد.

۴: اطلاعات مشتری در صورت بروز ضربه و شکستگی پس از تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه اگر بر روی اطلاعت تاثیر گذاشته باشد نماینده و یا شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات از دست رفته نخواهد داشت . و مشتری خودش می بایست از گرفتن بک اپ نرم افزار و اطلاعاتش از قبل اقدام نماید.

  1. در صورت خسارت دیدن مورد گارانتی بدنه در طی زمان تضمین ،شرکت متعهد می گردد پس از ۱۵روز کاری (پنجشنبه ، جمعه و تعطیلات رسمی کشور شامل روز کاری نمی باشد) دستگاه را تحویل و یا با هماهنگی با مشتری تعامل داشته باشد که نهایتا منجربه رضایت کامل مشتری شود.

۶.عدم تایید کارشناسی، دستگاه های رفرش،تقلبی، طرح اصلی (کپی) ،دستگاه های کارکرده و دست دوم، آسیب هایی که از عمد به دستگاه وارد شود ،باز شدن دستگاه خارج از مراکز معتبر،خرابی دگمه اثر انگشت شامل گارانتی بدنه لوکا نمی گردد.

تعهدات مشتری:

۱:مسئولیت حمل و یا ارسال دستگاه تا مرکز خدمات و یا شرکت بعهده مشتری میباشد.

۲:هزینه ایاب و ذهاب دستگاه از نمایندگی مرکز خدمات (شرکت) و بلعکس بعهده شرکت میباشد.

* گارانتی بدنه لوکا فقط موارد ذکر شده را تحت پوشش قرار می دهد و موارد گارانتی کارکرد به شرکت گارانتی کننده مرتبط است.

*طبق قانون اتحادیه صنف موبایل ، تعویض گوشی معیوب تا ۴۸ ساعت پس از خرید به عهده فروشنده میباشد.

مدت گارانتی بدنه: شروع زمان گارانتی بدنه از۲۴ساعت بعد از تائید کارشناسی درسایت مربوطه و دریافت کدآغاز خواهد شد و اتمام آن بمدت یک سال شمسی بعد ازآن اعتبار خواهد داشت.

آسیب های تحت پوشش گارانتی بدنه لوکا:

      • کالا های تحت پوشش گارانتی بدنه لوکا شامل موبایل ، تبلت ،لب تاپ ،All in one ،ساعت های هوشمند ،تلویزیون ،ماشین های اداری ولوازم دیجیتال شامل آسیب های غیر عمد از قبیل شکستگی، نوسات برق (سوختگی)، ضربه‌ و آب‌خوردگی است.

مواردی که تحت پوشش گارانتی بدنه لوکا نمی باشند:

      • عدم تایید کارشناسی ،سرقت ، خط و خش و فرورفتگی ناشی از استهلاک، استفاده نا صحیح وآسیب عمدی،دستگاه های کارکرده، رفرش، کپی ، تقلبی ، دستگاه هایی که که بیش از دوسال از آخرین تولید آن میگذرد ،مشکل رجیستری ،آنتن دهی دستگاه و ایراداتی که تحت پوشش گارانتی کارکرد دستگاه می باشد، از کار افتادن دکمه هوم یا اثر انگشت که توسط کارشناسان گارانتی لوکا مشخص خواهد شد را شامل نمی‌شود.
      • گارانتی بدنه لوکا کاملا از آسیب های تحت پوشش گارانتی مجزا است و مواردی را که تحت پوشش گارانتی قرار نمی‌گیرد، طبق شرایط مندرج روی گارانتی بدنه لوکا پوشش خواهد داد.
      • برای استفاده از خدمات لوکا سرویس به همراه داشتن اصل کارت شناسایی الزامی خواهد بود.
      • حفظ اطلاعات موجود بر روی دستگاه آسیب‌دیده فیزیکی معمولا امکان‌پذیر نیست و این مرکز نسبت به حفظ یا بازگردانی آن مسئولیتی نخواهد داشت.
      • مشتریان گرامی می‌توانند در صورت بروز حادثه تحت شرایط مذکور، دستگاه را به مرکز خدمات گارانتی لوکا ارسال یا مراجعه کنید و اگر آسیب مورد نظر به تایید کارشناسان دفتر مرکزی نرسد هزینه های ارسال و دریافت بعهده مشتری میباشد از این خاطر پیشنهاد میشوداز طریق نمایندگی های سراسر کشور اقدام به ارسال نمایید بدین دلیل که تایید آسیب تحت پوشش توسط نماینده مورد تایید می باشد.
      • در صورت تعویض دستگاه توسط شرکت گارانتی کننده ، ضمانت نامه بدنه برای دستگاه جدید معتبر نخواهد بود خواهشمند است با مراجعه مجدد به گارانتی لوکا سرویس و انتقال ادامه زمان خدمات تحت پوشش را حضورا برای دستگاه جدید اقدام نمایید. در این خصوص لازم است از شرکت گارانتی نامه تعویض دستگاه گرفته شودو دستگاه جدید بهمراه کارت شناسایی معتبرو برگه ضمانت نامه و یا کارت ضمانت بدنه به دفتر مرکزی گارانتی لوکا مراجعه نمایید.
      • هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز به غیر از مراکز رسمی ارائه دهنده گارانتی موجب ابطال ضمانت نامه می گردد.
      • سرقت ، مفقودی و مشکلات نرم افزاری و هرگونه خساراتی که منشاء آن جزء خطرات تحت پوشش مندرج در تعهدضمانت نمی باشد.
      • خسارتهایی که از عمد توسط مشتری به دستگاه وارد شود که توسط کارشناسان شرکت تشخیص داده شود.
      • خسارت ناشی از ایراد فنی در قطعات الکترونیکی و کلیه مواردی که تحت پوشش شرکت گارانتی کننده دیگری می باشد در صورتی که فقط گارانتی بدنه لوکا شده باشد.
      • طبق قانون اتحادیه صنف موبایل و کامپیوتر ، تعویض دستگاه معیوب پس از خرید توسط مشتری تا ۴۸ ساعت به عهده فروشنده میباشد.
      • از کار افتادن دکمه هوم و یا اثر انگشت تحت پوشش گارانتی بدنه نمی باشد.
      • عدم تاید کارشناسی توسط کارشناسان (بدلیل اینکه پس از پرداخت،ضمانت نامه را میتوان چاپ و تحویل مشتری نمایند در صورتی که تایید کارشناسی نگردد ضمانت نامه فاقد ارزش می باشد و مبلغ می بایست عودت گرددبه مشتری و نماینده)

موارد تخلف و یا عدم پوشش گارانتی بدنه که مستقیما فروشنده آن کالا را متعهد می سازد:

  • دستگاه های رفرش،تقلبی، طرح اصلی (کپی) ، مورد دار ،ایراد دار، سرقتی ، مشکلات رجیستری و قاچاق،بدون گارانتی،دستگاه های کار کرده، دستگاه هایی که بیش از دو سال از تاریخ آخرین تولید آن گذشته باشد.
    • ارزش روز دستگاه برابر است با قیمت روز دستگاه (حداکثر تا مبلغ مندرج در گواهی گارانتی بدنه) در بازار با کسر میزان فرسودگی دستگاه .

ارزش روز دستگاه

شرکت در خصوص مورد زیر تعهدی نخواهد داشت :

      • جرائم حقوقی وکیفری و همچنین مجازاتهای قابل خرید مشتری.

بهاء ضمانت نامه

      • بهاء ضمانت نامه دریافتی از مشتری مطابق تعرفه شرکت که در فرم چاپی ضمانت نامه صادره قرار دارد دریافت می شود. و قابلیت استعلام بهاء ضمانت نامه در وب سایت وجود دارد بخش تعرفه ضمانت نامه.

شروع و پایان تعهدات شرکت

      • درصورت فروش موضوع این قرارداد به اشخاص حقیقی و یا حقوقی،شروع زمان گارانتی بدنه از ۲۴ساعت بعد از تاریخ ثبت درسایت مربوطه و دریافت کدآغاز خواهد شد و اتمام آن بمدت یک سال شمسی بعد ازآن اعتبار خواهد داشت . ( این موضوع می بایست صراحتاً به مشتری اعلام گردد) .
      • شرکت فقط متعهد خسارت برای دستگاههایی است که در فاصله بین تاریخ شروع و انقضاء این ضمانت نامه صادرشده می باشد.

خطرات و آسیبهای تحت پوشش

جبران خسارت وارده به مورد ضمانت نامه بدنه مربوط به شرح زیر در تعهدگروه گارانتی لوکا سرویس خواهد بود:

      • آب دیدگی (نفوذ مایعات به داخل اجزای دستگاه)
      • ضربه و شگستگی
      • صدمات ناشی از نوسان برق(به تشخیص فقط دفتر مرکزی )

مهلت و نحوه پرداخت خسارت

      • گروه گارانتی لوکا سرویس(شرکت)موظف است حداکثر تا ۱۵روز کاری بعد از تکمیل مدارک توسط مشتری و توافق طرفین در خصوص مبلغ آن خسارت را پرداخت و یا دستگاه را تعمیر و به مشتری تحویل دهد ، در خصوص موارد استثنا که قطعه خاصی در شرکت و یا ایران موجود نباشد حد اکثر ظرف مدت یکماه کاری شرکت موظف است نسبت به پرداخت خسارت کلی گارانتی بدنه اقدام نماید.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده خسارت

در صورت خسارت دستگاه مشتری با در دست داشتن مدارک زیر به مراکز خدمات پس از فروش نمایندگی ها مراجعه کند:

      • اصل بیمه نامه با مهر نمایندگی(ضمانت نامه بدون مهر فاقد اعتبار می باشد)
      • اصل فاکتور خرید
      • کپی کارت ملی مشتری
      • دستگاه آسیب دیده
      • تکمیل فرم پذیرش دستگاه و درج نحوه آسیب دیدن دستگاه با امضاء مشتری.

تعاریف و کلیات

نماینده:

  • فروشگاه یا شرکتی است که از سوی شرکت حق صدور گارانتی بدنه (بیمه بدنه) برای مشتری را دارد و عمل او مصداق اقدام شرکت است و تعهدات او به مشتری در حدود تعریف شده مصداق اقدام شرکت است و طی حکمی که به آن شخص ارائه شده و میبایست در محل ارائه محصولات خود نصب نماید به رویت مشتری برسد.

ضمانت نامه بدنه یا گارانتی بدنه :

  • ورقه ای متحد الشکل است که از سوی شرکت یا نماینده وی صادر می شود و برای دارنده آن حقوقی مطابق آنچه در ضمانت نامه بدنه ذکر شده است ایجاد می کند در برخی موارد که فروش دستگاه ها از طریق خود شرکت صورت می پذیرد کارت گارانتی بدنه حکم واحدی را مانند برگه شمانت نامه دارد.

مشتری:

  • شخصی است که با خرید خدمات گارانتی بدنه دستگاه الکترونیکی خود را در قبال حوادث ، خرابی ها و سایر تعهدات مندرج در گارانتی بدنه از خدمات استفاده مینماید را مشتری می گویند.

فروشنده:

  • به شخصی گفته میشود که در مجموعه نماینده مسئولیت صدور ضمانت نامه از پنل مختص به خودش را دارد به اصطلاح فروشنده می باشد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شرایط گارانتی لوکا سرویس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *